Barion Pixel Skip to main content

Cum returnez produsele?

1. Ambalare

Împachetați cu grijă produsul într-o cutie, atașați formularul completat și trimiteți-l înapoi la noi. Nu uitați că geanta returnată trebuie să fie în starea inițială – nepurtată, cu etichetele originale și în săculețul textil.

Formular de retur

2. e-mail informațional

Trimiteți-ne un email simplu la info@lubive.sk, pentru a ne anunța că returnați produsul. Nu uitați să ne comunicați numărul contului dvs., pentru restituirea banilor (dacă ați plătit ramburs).

ľúbivé email

3. Adresa noastră

Trimiteți coletul la adresa noastră. Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu plata ramburs. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Adresa de retur:

Packeta Romania SRL
95335898 – (numărul comenzii dvs.)
Strada Virginia Nr. 4
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, România

La această adresă de retur pot fi trimise colete doar prin următorii curieri: FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday și Poșta Română – exclusiv prin serviciul „Prioripost”.
Dacă coletul este trimis printr-un alt curier, din motive operaționale acesta nu va putea fi acceptat sau procesat.

  • Produsele achiziționate în magazinul nostru online pot fi returnate fără a specifica un motiv, cel târziu în termen de 30 de zile de la primire.
  • De îndată ce produsele ajung înapoi la noi, vă returnăm banii în termen de 14 zile. Costurile de transport pentru returnare sunt suportate de client.
  • Dacă în perioada de garanție, se constată un defect al produsului care face obiectul unei reclamații, vă rugăm să ne scrieți la info@lubive.sk și vă vom oferi imediat informații despre cum să procedați.

Reclamații

Dacă întâmpinați orice problemă cu geanta sau rucsacul, vă rugăm să ne contactați la info@lubive.sk. Pentru a procesa rapid reclamația, avem nevoie de numărul comenzii, factură și o scurtă descriere a problemei, ideal însoțită de fotografii. Fiecare caz este tratat individual și cât mai prompt.

Vă mulțumim!

Scrieți-ne